wtorek, 8 listopada 2011

Jednopart z Liamem

Hej;D no to przed wami pierwsze... Coś... Napisałam je już dawno, ale nie miałam pojęcia co z tym w ogóle mogę zrobić... Więc daje to tutaj;D 
Dziękuje @I_Love_Harry_ za ZMUSZENIE mnie do napisania tego czegoś... Nie pamiętam o co chodziło dokładnie, ale wiem, że miałam na to 30 minut haha:D
Miłego czytania;D


Randka była cudowna, około 23.00 wróciliśmy do domu, gdzie zastała nas kompletna cisza.
-No nie mów, że oni już śpią – zaśmiałam się po cichu, na twarzy Liama dostrzegłam zarys uśmiechu. Chłopak pocałował mnie w policzek i szepnął:
-Poczekaj tu chwilę. Zaraz wracam -skinęłam lekko głową i oparłam się o drzwi wejściowe. Blondyn biegał cicho po całym domu, zapewne szukając chłopaków.
Minęło kilka minut, zanim do mnie podszedł.
-Czysto - mruknął mi do ucha, przy okazji lekko przygryzł jego płatek, tak, że przez moje ciało przeszedł nagle lekki dreszcz emocji.
-Przestań... -powiedziałam, gdy z zaczął całować moją szyję, jednak on zamiast zastopować, pogłębiał swoje pocałunki i pokazywał przez nie coraz więcej uczuć. Gdy pocałował mnie za uchem jęknęłam cicho z rozkoszy. Zauważył to, i z szyi przeniósł się na moje usta. Gdy złączył je ze swoimi ogarnęła mnie fala gorąca, która biła też od niego. Mimo woli wsunęłam swoje ręce pod jego koszulę i zaczęłam głaskać go po brzuchu. Doskonale wyczuwałam jego napięte w tej chwili, gorące mięśnie. Poczułam, że on też zawędrował rękami pod moją sukienkę i zaczął rozpinać mój stanik. Nagle uświadomiłam sobie, że jesteśmy na korytarzu koło głównego wejścia do domu, w każdej chwili ktoś mógł nas zobaczyć. Oderwałam się z niechęcią od ust Liama, dalej gładząc jego klatkę piersiową stwierdziłam:
-Jesteśmy na widoku... -on rozpromienił się jeszcze bardziej i wziął mnie na ręce. Jak najszybciej, a zarazem jak najciszej tylko mógł zaniósł mnie po schodach na górę, prosto do jego sypialni. Położył mnie na łóżku i oznajmił:
-Już nie... - położył się na mnie i znów zaczął mnie całować. Nie wiedziałam jak długo to trwało, ale nasze ubrania skończyły w jakimś kącie na podłodze.
-Kocham cię... wiesz? -szepnął po cichu Payne, w chwili, gdy poczułam przyjemy ból w dolnych partiach ciała.
-Ja ciebie też -jęknęłam po cichu, na jego twarzy pojawiło się szczęście. Poruszył delikatnie biodrami, co wywołało u mnie kolejny jęk. Każdy jego ruch stawał się coraz pewniejszy, i coraz bardziej przyjemny. Po kilku chwilach miałam ochotę krzyczeć z rozkoszy. Czułam jak z każdym pchnięciem coraz szybciej oboje zbliżamy się do orgazmu. Gdy zarówno ja, jak i Liam poczuliśmy, że ta chwila następuje, zamknęliśmy swoje usta w namiętnym pocałunku.

Kilka minut później leżałam samotnie na wielkim łożu mojego chłopaka, czekając na niego, aż wróci z łazienki. Gdy wyszedł zza drzwi, jak zwykle odebrało mi dech w piersiach. Jego zupełnie nagie ciało podkreślały mokre loki, lekko opadające na czoło. Nie pierwszy raz w życiu widziałam go w naturalnym stroju. Muszę przyznać, że za każdym razem podoba mi się on jeszcze bardziej.
Jest idealny... Pod każdym względem. Ruszył spokojnie w moją stronę, a ja leżałam i gapiłam się na niego z podziwem.
Gdy znalazł się koło mnie, wtuliłam się w jego odsłonięty tors.
-I jak było? -spytał swoim nieziemsko niskim głosem.
-Cudownie... Jak zawsze -odpowiedziałam cicho i pocałowałam go.
Chwilę potem zasnęłam w objęciach najważniej osoby w moim życiu.




Liczę na szczere komentarze(; 


8 komentarzy:

  1. faaajne :3 serio, czad ;D

    i masz już pierwsze zamówienie xD jakbyś dała radę, to ja chętnie z Franiem ;*

    worldi

    OdpowiedzUsuń
  2. Za bardzo się rozmarzyłam *,* LUBIĘ TO, LUBIĘ <3 [help-me-see]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm jak romantycznie ;D Chyba zagłębię się bardziej w świat 1D ;D Czekam na kolejną jednorazówkę ;P
    Ps.: Wieeesz? Skoro Worldi zrobiła pierwsze zamówienie to ja drugie ;D Jakbyś oczywiście dała radę i zapewne domyślasz się, że z Jamesem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, że dam rade(; ale powoli, bo zamówienie Worldi to zamówienie nr. 3 przed nią mam jeszcze dwa z udziałem One Direction;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiście *_______________________________*
    Ach, te twoje jednorazówki pomagają mi się wyżyć i już nie muszę używać Harrego *.*
    Siss, xx

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, to jest WSPANIAŁE! ;D jeśli takich ma być więcej,to ja tu będę siedzieć całymi dniami i czekać aż coś dodasz xD [btr-here-with-me]
    Kramel

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za dedyk ;*
    Suuuper ;> Czułam podniecenie xDD
    @I_Love_Harry_

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo jak się rozmarzyłam ;D Super:*
    Martini

    OdpowiedzUsuń